Direktlänk till inlägg 14 maj 2015

Bakaa. ..

Av Malin - 14 maj 2015 16:33

Jag fick en fråga av Isa igår efter maten... bakaaa?
Vill du baka?
A-a!
Och i brist på rätt mängd smör blev det en barnklassiker: chokladbollar!

Dock var det roligast att fylla decilitermåttet utanför bunken än att rulla bollar..
Men roligt hade vi :)

Själv sitter jag och brinner av längtan faktiskt.. Efter att få kratta!
Vilket jag inte får..eller kan då jag får ont.
Men...mattan börjar bli grön och krattning är inte gjort..
tror ni jag får spunk eller??

Och så inreder jag isas rum lite smått. Hon har fått en säng, som hon inte sover i. Och en jättebra bänk att kika ut genom fönstret på.

Mm..Det går framåt :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards