Direktlänk till inlägg 20 juni 2012

I gotta good feelin...

Av Malin - 20 juni 2012 15:05

Bäst just nu är Agnes låt One last time.

Det är magiskt när man ligger i soffan med fötterna uppe på ryggstödet, volymen uppvriden ORDENTLIGT och så bara förlorar man sig i den.


Och lyssna på gitarrsolot (ja, det finns ett sånt också..)

Jag tycker det låter som hon först och att det vrids till en gitarr som sedan tar över helt.

Asfräckt.



Then again... all musik jag tycker är bra blir magisk när jag vrider upp volymen.

:)

Behöver jag säga att jag är själv vid dessa magiska ögonblick :P

Stackars knut skulle bli knäpp på mig annars.


Nä, en tripp til Skog för att inhämta lite prylar.

Tjing!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards