Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Malin - 20 juni 2012 21:20


Kolla vad smart!

Plastpåsar som ser ut som skor. De skulle nog behövas på större delen av de stora festivalerna. Speciellt eftersom det är Sverige vi bor i. Sommarregn är väl inte alltid uppskattat... ;)


CoolStuff har hur mycket roliga prylar som helst...

Av Malin - 20 juni 2012 20:55

Vi accelererar, babe och jag.

nu sitter alla långa underbrädor där de ska. Bara under och över fönstren kvar.

I måndags satte vi upp 9 brädor, tisdags 16 och idag hela 27 st!

Det känns otroligt nice.


Det är nog inte så långt bort för att börja måla sista varvet av täckfärg.

yumyum!

Imorgon blir det packandet av bil och lite solande tills knut kommer hem. Sen blir det sassabrassa mot Ström!


 

Av Malin - 20 juni 2012 15:05

Bäst just nu är Agnes låt One last time.

Det är magiskt när man ligger i soffan med fötterna uppe på ryggstödet, volymen uppvriden ORDENTLIGT och så bara förlorar man sig i den.


Och lyssna på gitarrsolot (ja, det finns ett sånt också..)

Jag tycker det låter som hon först och att det vrids till en gitarr som sedan tar över helt.

Asfräckt.



Then again... all musik jag tycker är bra blir magisk när jag vrider upp volymen.

:)

Behöver jag säga att jag är själv vid dessa magiska ögonblick :P

Stackars knut skulle bli knäpp på mig annars.


Nä, en tripp til Skog för att inhämta lite prylar.

Tjing!


 

Ovido - Quiz & Flashcards