Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Fredagkväll

Av Malin - 28 januari 2011 22:18

Det är så skönt med helg!

Jag har alltid haft det som rutin att på helgerna är jag fri från plugg, om jag nu inte är helt off på något ämne men änsålänge har det gått bra.

Strykare har det varit, fruktansvärt nära ibland måste jag säga..men det har funkat.

Och det är viktigt att vara ledig. Rensa huvudet från kritiskt tänkande och övervägande och bara får vara.

Använda kreativiteten eller bara slötitta på tvn eller som i mitt fall, få vika tvätt i lugn och ro.

Jag är lite märklig, jag gillar allt som har med tvätt att göra. Jag ser själv att det låter lite märkligt. Kanske det faktum att jag tar något och får det att bli som nytt. Det ser och luktar fräscht...ut. (märkliga meningar idag)


Jag blir så inspirerad! Emelie har börjat med Pandurojox och det är ju helt enkelt skitkul!

Jag ska fara ner dit någon helg och shoppa loss. Både kläder och pyssel :)


Imorgon blir det riktigt roligt!

Mamma & jag har bestämt oss för att pröva göra riktiga vårrullar :D

Jag ska nog lägga in resultat här, bara för att visa antingen hur katastrofalt det blir, eller hur lätt det faktiskt är :)


Kanske åker vi till anders & kikar på en liten söt ullboll på dagen, jag hoppas det :)


night y´all!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards