Direktlänk till inlägg 16 maj 2013

Färdigjobbat för detta år!

Av Malin - 16 maj 2013 15:02

Ja, det här var alltså min första semesterdag och JÄKLAR vad skönt det är.

Jag har verkligen behövt tagga ner och göra saker i min egen takt och istället för att kliva upp när jag sovit dåligt på natten, kan jag nu bara gneka mig runt och somna om.


Ett barnmorskebesök har jag hunnit med, där allt såg himla bra ut. Skrutten ligger tillochmed rätt!

Tills nästa gång ska jag/vi ha bestämt hur vi vill ha det på förlossningen, om vi har några särskilda önskemål..

Jag vet inte alls hur jag vill ha det, men jag tror jag ska försöka hålla mig till lustgas så långt det går.

Och jag är ju inte speciellt förtjust i sjukhuskläder...men samtidigt kanske jag inte bryr mig när jag väl är där.

Man duschar ju efteråt och tar på sig sina egna kläder då..

Nä...det är lite att fundera på.


Lite olja har jag införskaffat också, så altanen blir tipp topp innan utemöblerna åker fram.

Och äntligen har jag fått hänga tvätten ute! Man blir så lycklig av det :)

Så jag tog och tvättade bort allt som fanns i tvättkorgen.

:)


Man rör sig inte helt problemfritt nuförtiden. Det märks att ryggen tar mest stryk. Det enda som är jobbigt dock, är när högerbenet tvärlägger av.

En ilvass strålning från ländryggen, ner genom benet och så försvinner muskelstyrkan.

Obehagligt och så ser jag ut som en sjukling.

"försök att inte svanka med" Jajamen! Prova det med en storsten fram på magen som tar i när du försöker räta ut ryggen.... I am trying, really!


Jag har ju hunnit med två helroliga saker sen sist, besök i Brån och ett kalas för Momma :)

Men det får bli senare då jag inväntar besök just nu :)


Tjohej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards