Direktlänk till inlägg 8 juni 2011

Provkörd!

Av Malin - 8 juni 2011 21:12

 

Så jäkla bra symaskin jag fått!

Så lättsam och ordentlig. Love it!


Så nu har knuts byxor blivit uppsydda och mitt favoritlinne är lagat, så elastisk söm har jag provat, jäkla enkelt :D


Annars räknar jag ner! Snart, alldeles snart får jag börja packa :)

Jag köpte solskydd idag, plus mina icke-att-förglömma Earplanes.

Och så blev det ett par silikonproppar eftersom jag numera inte får ha vatten i öronen.


Och här är blomman jag fick av mamma och pappa. Den är annorlunda men väldigt fin :)

Dock vet jag inte vad blomman heter... den stora vita bollen...


 


Det är skönt att jobba, på riktigt!

Även fast en del av personalen helst inte frågar mig saker än, mest radiologerna.

Vilket jag kan förstå, men det svider lite. Jag hatar stämpeln "färsking".



Jag är SÅ sugen på hund!

Ni kan inte förstå hur mycket det kliar i ryggraden efter att få ha en liten goding till schäferflicka bredvid mig.. Goa med, uppfostra och ta fina bilder på!


 


Så kloka ögon och så alert! Vackra färger och ja.. you name it. De är så härliga!


 

Så stora öron, så söta vappisar!



Tror ni jag är sjuk i dom??

Åh...



:)





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards