Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

Skavsår & ren lycka

Av Malin - 15 maj 2011 21:08

Ja så kan det vara en typisk söndag :)


Mia hälsade på med lilla Leva, så himla fin ! Pigg, nyfiken och vacker!

Hon är en Mallenois, typiskt supersöt ;)


Så vi tog en rejäl promenad, vi upptäckte en riktigt bra tur, runt hela Frånö, ut till Fiskjavägen och sedan ner till Frånö för att komma tillbaka till oss på Bagarvägen.

Jag kommer ta den promenaden ofta med vår hund :)

en timme- en och en halv kanske... Lagom!


Och under tiden hade knut tagit tag i buskarna, duktiga babe.

Så nu är det en massa högar med avklippta grenar men i mina ögon är det så vackert!

Det kommer bli så bra när vi har kört iväg alla högarna och jag har krattat bort allt gammalt löv.


Fast just det....det var ju fördjupningsuppgiften......

Suck, det är nog som mamma säger, jag har tagit examen psykiskt så nu har jag fått en rejäl spärr i huvudet som omedvetet suddar ut allt som har med skolan att göra i min prioritering.

Räckte det inte med C-uppsatsen?!

Nja, det blir nog som jag har planerat. En helg med den skiten. Knut får åka och festa med Toni och så stannar jag hemma och pluggar bort skräpet.

Dricker dricka och svär över lagar och författningar.

Trevligt eller hur?!

Ja, det blir skitbra.


Nu ska jag forska lite om hundgårdar. Kolla över blocket och nätet överlag.

Yeey :D


Ps. Ni kan ju säga till om ni råkar känna någon som har en hundgård till salu....


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards