Direktlänk till inlägg 15 maj 2012

Nattvak

Av Malin - 15 maj 2012 01:37

Thjaa..här sitter jag, halv två på natten och väntar på bättre tider. Eller ska man säga en reponerad handled..

Känns väl sisådär men jag kan ju inte göra annat.


Och jag är på G, Fredrik!

:)

Jag ska dock fråga husfolket först hur deras helger ser ut framöver ;)

Så... Suz? :)


Anyhow!

Är ni kanske hyfsat nyfikna på mina dagar i Norrköping?

Ja, det kan ni få vara en stund till!

Huvudet är en gnutta för mosigt för att kunna skriva ner allt nu för det var verkligen en upplevelse utan dess like.


Och så toppade jag veckan med att få finfinfamiljen på besök :D

Och jag blev verkligen överröst med presenter och nog för att jag blir hejdlöst tokigt glad över det så känns det... för mycket. Kom och hälsa på oftare vettja :D


Nä... gud vad jag längtar efter sängen.

Jag har inte sagt ett ljud, om det inte hade varit så att jag ska jobba hela dagen imorgon också.

Nattpersonalen därinne (akuten) får ju faktiskt gå hem och sova sen.....



Saknig, saknig, saknig.

 
 
Ingen bild

Eveliina

15 maj 2012 17:20

Fin blogg! :D Titta gärna in på min!

http://cupcakedream.bloggplatsen.se/

 
Suzanne

Suzanne

15 maj 2012 17:35

Det är klart du ska komma och hälsa på!!!! Tyvärr har vårt fina extrarum blivit överbelamrat med saker. Men om du kommer får vi en orsak till att städa bort allt skrot=)
Tror inte vi har något planerat helgerna framöver. Det blir som det blir! Kram

http://suzanne.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards