Direktlänk till inlägg 2 mars 2012

Härliga helg!

Av Malin - 2 mars 2012 20:19

Trots att veckan varit otroligt härlig (förutom listmisslyckandet i tisdags) så är helgen väldigt efterlängtad!

Dels för att vi får sova lite längre än till fem på morgnarna och dels för att vi ska spendera hela lördagen ute bland underbart sällskap i snön.

Och vädergudarna är på rätt sida så jag ser bara fram emot detta.


Och om några veckor får ni veta varför jag tycker veckan har varit så jäkla bra ;)


(haha, spänningen är olidlig, eller hur?! )


Just nu sitter jag i soffan.... vår nya, fina, härliga soffa.... och myser med en gottskål.

Knut blev frivilligt kidnappad för en skotertur så jag fick lite egentid.

Jag klagar inte!

Så musiken dunkar i takt med att min humör dansar uppåt. Trots att mitt premiumkonto förswvunnit så att det kommer massa konstig reklam, så känns kvällen klockren.


Så jag tror jag surfar vidare och kanske målar en sväng på min tavla :)

Den är ju snart klar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards