Direktlänk till inlägg 5 augusti 2012

extra helg

Av Malin - 5 augusti 2012 12:59

Ja... här sitter man då. Kikar på maratonlöparna som springer i regnet. Vi noterade iallafall att de har haft tur med trafikljusen. De har varit gröna hela vägen!
Undrar vad de hade gjort om det plötsligt blivit rött.. tvärstannat hela klungan och väntat?
Nä, naturligtvis inte...men det hade sett roligt ut :D

Det har varit holabaloo hela helgen med diverse undersökningar så jag har gjort rätt för mig.
Torsdag kommer vara hett efterlängtad, min enda lediga dag, det vill säga.
Känns så nu iallafall men oftast brukar jag inte må så väldans dåligt efter en natt hemma ;)

Oh well. off to work!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards