Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Malin - 10 augusti 2012 12:53

Dwt är inte speciellt "kul" att bestämma hur allt ska se ut i ett nytt badrum. Klart det är! menar ni då.. Nä. jag får ont i huvudet av allt dattande överallt.
Passar den nyansen med det golvet eller kommer kanten mitt i duschen. jaha..det gjorde den ja, då flyttar vi duschen så vi åtminstone inte behöver börja på ruta ett med golv och väggfärger..
Ja, bården också ja... Ser den konstig ut om den dras runt hela rummet eller ska vi behöva ändra väggfärgen ytterligare en gång??
Nä...jag är ingen inredare.
Och jag tänker igenom allt fyra gånger minst, för att knut ska få det lättare (om man kan kalla det så..) beslutet så hans humör inte dimper. För då dimper mitt ännu längre ner och då överreagerar jag.
Tror ni jag är lätt att leva med?
Jag hatar badrumsrenovering.

Ovido - Quiz & Flashcards