Direktlänk till inlägg 17 maj 2011

Stress

Av Malin - 17 maj 2011 18:47

"Jag borde vara ute och kratta buskar eller skrapa fasaden. Inne borde jag göra fogarna i köket vita som jag köpt färg till och så fördjupningsuppgiften...."

 

Jag är trött. Fruktansvärt trött i både huvudet och i kroppen.

Det är superbra på jobbet. Jag trivs himla bra trots min osäkerhet som skiner igenom ibland.

Men alla måsten hemma. Jag har inte förmågan att kunna bolla med dem just nu.

Speciellt fasaden....

Jag känner en oerhörd stress eftersom bästa tiden är att måla maj-juni och maj är snart slut!

Och vi har inte ens börjat!

Det känns som att allt står stilla. Både vänrelationer, hus, arbete och plugg.


Jag klagar inte, jag luftar mina tankar. För allting löser sig till slut.


Dock känner jag att det blev lite för mycket att tänka på och försöka ordna, när en hörapparat blev inblandad i mitt liv.

Hur ska den se ut? Kan jag få bidrag för att få en? När ska jag få den? Duschproppar måste köpas och ear-planes likaså.

Det låter kanske inte mkt, men det känns som ett berg för mig.


Jag känner mig snurrig, lättirriterad men samtidigt väldigt lycklig.

Jag har det väldigt bra men jag vill komma framåt!


Nu ska ajg ta itu med fördjupningsuppgiften, även fast den framkallar huvudvärk och illamående.


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards