Alla inlägg den 17 december 2012

Av Malin - 17 december 2012 12:48

Helgen till ända! Väldigt rolig och väldigt snöig. Jag kanske bör nämna att jag var chaufför och att min lilla bil har vinterskor av sämre kvalite...
Jag körde fast tre gånger, två tog jag mig ur själv :) Knut fick komma till undsättning och jag o lodén pushade på.. Det komiska var att det var utanför kramm..när jag skulle parkera.. :) När vi väl skulle hem var det bara att tvålkoppa sig fram till en bekants hus för att sedan pulsa i snön upp till vårt hus. I högklackat.
Två deci snö är som en stor stoppskylt om man inte har fyrhjulsdrift om man ska till oss..

Alla julklappar utom två är inslagna så i veckan blir det massa arbete, godisbak, laxmoussé och klä granen :)

Jag längtar hem till ström!

Ovido - Quiz & Flashcards