Direktlänk till inlägg 22 januari 2013

Jour

Av Malin - 22 januari 2013 13:02

Nu har den "fina" vintern kommit. minusgrader och solsken flera dagar i sträck. I love it!

Apropå lättretade gravida kvinnor.. jag har kommit på vad som alltid, alltid får mitt humör att muttra...
Jag stod och njöt av solen i väntan på bussen och känner plötsligt cigarettrök.
Jag bara vibrerar av äckel och får direkt ont i huvudet. Tvärvänder mig om, får se en ung tjej med en cancerpinne snitsigt mellan fingrarna, så jag går demonstrativt två meter bakom henne, där röken inte når mig.
Huvudvärken släpper och hjärnan börjar funka igen.
Varför blev jag sur för? Var hon än står kommer alltid nån annan människa i röken. Så jag släpper det.

Jag kommer dock alltid ogilla folk som står i dörröppningar och entrer och röker. Vem det än är.
Måste ni så kan ni iallafall tänka på andra människor som INTE röker.
Punkt. :)

Kram o hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards