Alla inlägg den 19 december 2013

Av Malin - 19 december 2013 23:37

..hade det nya sällskapsspelet Välkommen till samhället varit väldigt roligt att prova på.. Den som lever längst vinner!

Av Malin - 19 december 2013 23:31

Idag fick jag komma ut i friska luften för första gången sen jag vurpade.. synd att det ska vara så jäkla trist väder bara. . Regn.. vem får julkänsla av det??

Så...jag tog och pysslade hemma lite. Juliga dammsugare och trillingnötter blev det idag.
Och så hjälpte knut mig med att sätta upp julkulor..eller "pomlern" som dom säger här, lite varstans. Imorgon ska vi klä granen! :)
Och städa det sista förstås. . Jag pekar, knut gör.
Nä.. inte riktigt så.. jag kommer nog få sitta och sortera igenom högar som vuxit på sig på köksbänkarna..

helt okej :)

Mys på er!

(Jag stöter aktivt bort fula vikttankar som gärna vill gro i mig för närvarande..)

Ovido - Quiz & Flashcards