Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Malin - 5 januari 2014 21:07

Det är en sån inställning man ska ha, för då blir det helt enkelt jäkligt bra.


Jag siktar på att få ett helt ben igen och helst inga problem alls med leden. Så sjukgymnastik blir det för mig, till fullo.

Och mitt andra mål är att ta hand om mig. Det vill säga viktnedgång och att komma igång med träningen så fort det går...för det kändes ju bara så jäkla bra. Jag hade glömt hur mycket jag saknat träningen.

Och så tänkte jag prova på ett shoppingstopp detta år. Det innebär alltså bara nödvändigheter, ingen inredning, kläder, onödigt smink eller hårjox...ja, ni fattar.

Ja, Isabelle innefattas naturligtvis inte av det. Det hon behöver, det får hon.


Och, för information och uppmaning, njut av era ben!

Gud så förbaskade lättsamt livet är när man kan hand-gå för egen maskin!

Jag klagar definitivt inte, detta är övergående och jag har varken ont eller lider på annat sätt än att jag måste ta det lugnt.


Jag trodde jag skulla ta nåt sånt här med mycket mera ro men herre-jösses vad less jag blir av att hatta fram med kryckorna.

Jag vill ju kunna bära Isa och göra saker för mig själv. Typ PROMENERA.

Och kliva upp på natten och inse att du måste gå på toaletten...det är inte gjort i en handvändning när man sover på övervåningen...

Något man annars gör i sömnen..typ.


Men det är ju snart avklarat :)


Nu tror jag att jag ska förflytta mig till övervåningen....vi har en dotter som inte vill sova på kvällarna just nu..


Nytt år, nya härliga dagar att invänta :)

Ovido - Quiz & Flashcards