Direktlänk till inlägg 16 oktober 2014

Vitt!

Av Malin - 16 oktober 2014 23:01

Önskar jag att det var på marken. ...men istället blev mitt projekt vitmålat.
Det kommer bli så snyggt! Jag längtar tills jag kan byta matta i trappen..längtar, längtar, längtar!

Idag kom Daniel, Lee och Junie på besök..med presenter till isa! Som själv var väldigt avvaktande... Hon har nog någon period för det är inte lika solskensaktigt när vi lämnar henne på dagis längre...

men iallafall, hon fick ett stapelset och en snöspade! Tokbra! Nu kan hon busa med snön....när den nu kommer :)

Imorgon. ..åker vi brudar till ström!! Tjoohoo!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards