Direktlänk till inlägg 19 oktober 2014

härlig men dimmig dag

Av Malin - 19 oktober 2014 00:27

Vi trodde ju att det skulle vara finväder idag! Jaja...vi promenerade och mådde gott ändå.
Fikade på Marias bakglädje och shoppade på prinsessan och piraten..

När vi kom hem igen blev det en tupplur och chokladmousse-görande! Mamma hade en mycket flitig assistent.. både med moussen och grädden.

Och kurigt som det var. ..så eldade vi i kaminen. Isa måste lära sig att det är varmt och ajaj.

Och nu ligger jag och isa i sängen och somnar till spöregnet. Jag använder isas snurrande i sängen som en ypperlig anledning att mysa i min säng med mig :)

Så natti natti :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards