Direktlänk till inlägg 25 oktober 2014

Premiär!

Av Malin - 25 oktober 2014 23:44

Imorgon blir det första gången tunnbrödsbak utan vare sig mamma eller pappa. Imorgon kommer det stå två noviser i Sollefteås bagarstuga och svetta sig igenom 5 liter! Jag och Elise..två tappra själar...
Eller ja...jag är väl egentligen inte novis så...jag har ju gått den långa skolan. Från brödsopare till kavlare och sist gräddare. Så jag har tunnbrödsexamen! Men imorgon blir första dagen jag står helt på egna ben.
Degen ska göras, det ska eldas och göras ämnen.
Bara degen blir bra...då har vi vunnit mycket!
Och att nackspärren släpper. ..

Men med Voltaren, ibumetin och elises kontakter så borde det iallafall gå uthärda.

Men nu...sömn!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards