Direktlänk till inlägg 28 oktober 2014

hyfsat!

Av Malin - 28 oktober 2014 22:47

Jaa...bakningen gick ganska bra.
Men jag insåg ganska fort att ämnena...är svåra att få till bra storlek på. ..
vissa av bröden är så små att det knappt får plats en skinkskiva på...

men...jag borde ha anat ugglor när det blev 82 ämnen. ..på 5 liter.

Men de är goda!

Och nu har jag verkligen provat att göra allt själv..och nu kan det bara bli bättre och roligare :)
vi hade iallafall väldigt trevligt när vi bakade. .och bröd har vi i frysen. .som är mjukt! Det blev bara en enda påse med hårt bröd. ..så...lite duktiga var vi. :)

Men det var verkligen Trial and Error som ledord.

Och det roligaste med hela den här fadderullan är när jag i ett fullt fikarum på måndagsfikat ska beskriva vilka kryddor som jag haft i brödet säger:

Fänis och ankål.


Tack för mig.



:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards