Alla inlägg den 10 april 2014

Av Malin - 10 april 2014 23:02

Gud vad glad jag blir när fler och fler av mina fina släktingar läser min blogg :)
Jag är ju som sagt otroligt dålig på att ta mig tid att kontakta många så det lindrar litegrann när jag ser att ni varit inne här en sväng och dessutom lämnat några rader :D

Nu har jag varit rätt trött och dessutom väldigt inriktad på mina två tjejer så bloggen får prioritet....långt bak en stund.

Men..då och då händer det :)

Jag har till exempel bakat för första gången på länge. Och det har jag hunnit eftersom jag inte har kunnat gå i skogen med Eila som jag velat då foten sagt ifrån ordentligt. ...
så.. jag gjorde vaniljmuffins fyllda med vit choklad och blåbär (fyllning från mammas tårta) och en violfrosting.
Supergoda blev dom och de blev omtyckta på jobbet :)
Alltid lika roligt att se mina arbetskamrater njuta litegrann :)

Och vi har skaffat en bärstol. Isa älskar den och så även jag. Nu kan jag ju ta med mina flickor samtidigt!
Det är så skönt att Isa älskar att vara utomhus. .. det öppnar upp möjligheter överallt :)

Nu ska jag passa på att sova lite...utan krokodiltårar, vassa tänder och kissningsgnällande som väcker mig...

Ovido - Quiz & Flashcards