Alla inlägg den 6 november 2011

Av Malin - 6 november 2011 19:36

Jag gillar Robin Tjernberg, verkligen.

Och jag håller inte koll på Idol, det har jag inte tid med :)

Men jag snubblade över hans makalösa röst när jag jobbade helg sist.




Annars då?

Njae, inte mycket.

Jag är döless vädret. Jag blir nerstämd och har ingen ork.

Tvi för detta icke-väder.

Grått och dassigt.


Dock känner jag mig piggare ändå nuförtiden. Jag är rätt säker på att det beror på träningen.

Skönt att jag har kväll imorgon, då får jag en till sovmorgon :)

Fast jag tappar ju en till helgen så det jämnar ut sig.

Dags för extra-arbete för Sundsvalls patienter nu på lördag. Det är rätt nice, de flesta är glada och trevliga, och lättstuckna!

Ni ska bara veta vilket aber det blir om kärlen är små som sytrådar och ligger djupt inne i armen.

Huua, då hoppas man att man har stock-guden på sin sida den dagen.



Det har blivit väldigt lite bilder tagna denna helg. Kan bero på tråkvädret men också brist på intresse för min del denna helg.


Imorgon ska jag ringa frissan och se om hon har nån akuttid för lilla mig och penntrollshåret.

Dock kommer jag nog experimentera med färg själv, det är både roligt och uppiggande :)


Och nu börjar vår matlagningskurs med Daniel igen!

Skojigt :)

På tisdag blir det premiärmiddag. Spännande!


Och ni ska se klänningen jag köpt. Ojoj, den är så fin!

Men knut var inte så nöjd.. Det var en hemmaklänning som han så fint la fram det.


 


Vad tror ni om den?


Nelly har så vackra kläder. Love it!

Fast nu blir det väldigt lite shoppat där framöver. Vovven måste ju få sitt lilla hus och lite annat jox runtomkring :)


Hm, kanske upp och poppa lite medans man viker lite kläder?

Ovido - Quiz & Flashcards