Alla inlägg den 30 november 2011

Av Malin - 30 november 2011 22:40

..har jag handlat ALLA julklappar innan december!


Något så fruktansvärt skönt ska ni veta.

Vi hade bestämt oss för att åtminstone börja i tid så vi tog denna onsdag för en heldag i Sundsvall.

Jag beredde mig på det värsta, att behöva vara där tills affärerna stängde eller att våra humör gick åt pipan, som det kan bli lite då och då.

Jag kan stolt säga att vi var klara kvart över två!


Och som komplettering till bakinlägget: det var fondant/sugarpaste. Smakar inte så mycket men det var jag inte ute efter heller :)

Det hade blivit för mycket.


Och imorgon är jag ledig!

Sköntsköntsköntskönt!

Jag ska städa och lyssna på mycket musik!


Så...nu lägger jag mig för att få ut så mycket som möjligt av dagen :)



Ovido - Quiz & Flashcards