Direktlänk till inlägg 6 december 2011

Om jag fick drömma...

Av Malin - 6 december 2011 21:15

..så skulle jag ha bott på en ranch, jobba halvtid (vilket betyder att min andra hälft tjänar riktigt bra ;) och ha dessa underbara väsen hos mig:


Frieser är så underbart magnifika..


   


Haflinger...yumyum.


Och så vovven naturligtvis :)



Nu över till mina allra verkligaste önskningar!


 


Ett förkläde till mina bak-dagar och matlagningsskov :)



Nikon 3100 vr.

Snääälla, snälla tomten......



   


En morgonrock från HM är väl inte alls så mycket begärt...?`

....Eller?


 


Det allra, allra bästa för håret!



Nu... sovdags.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards