Direktlänk till inlägg 7 december 2011

Beslut.

Av Malin - 7 december 2011 19:45

Det var inget roligt beslut jag tog men det är det allra bästa.


Det blir ingen vovve.


Det är bara att inse, nöjen kan inte gå före måsten.

Fasaden som vi påbörjat måste prioriteras. Samma sak med badrummet.

Dessutom, huset är ju vår fristad, så då prioriterar vi att trivas där först.

Samtidigt som det känns tråkigt har en liten börda lättat från axlarna. Jag har inte velat inse att vi inte har råd men verkligheten kom ikapp mig, helt plötsligt.

Utan att nån påverkat mig, det känns upplyftande. Jag kanske håller på att bli klokare och mognare ändå ;)


Och snön har kommit, likaså kylan!

Det gillar jag. Luften känns krispig, fräsch och det knarrar när jag går :)

Mysigt!



Och idag när jag kom hem hade kn ut tänt ljus i HELA huset. Mys!

Iochförsig hade han tänt dom för att det var kallt i huset...men men... Två flugor på smällen.


Oh well, livet känns ganska bra ändå :)


Middag på fredag, snart är det jul, jag är kär, alla är friska och snön har kommit :)


Tokbra!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards