Direktlänk till inlägg 27 juli 2012

Rubrik saknas

Av Malin - 27 juli 2012 07:03

Jag blir faktiskt lite fundersam på mänskligheten när det är så förbannat viktigt att konstant vara online.

Twitter hade tydligen ett timmeslångt avbrott i tjänsten igår och det var ju katastrofalt!

HERREGUD!

JAG KAN INTE TWITTRA!

Var ska jag göra av mig??!?!


Skrattretande. En enda fjuttig liten timme av ditt liv.

Ring dina föräldrar eller någona v dina vänner istället, om du nu har något så fruktansvärt viktigt som du egentligen skulle ha lagt ut på din otroligt livsviktiga twitter. Och som dessutom inte kan vänta en timme.


Som sagt. Jag blir lite mållös och undrar var vi är på väg.

Kommer vi ens prata med varandra i slutändan?


__________________________________


HAHA!

Det finns räddning för er!

Tack GODE Gud!


Så näe, det går faktiskt inte ens ta en timmes paus i ditt liv utan Twitter.

Det finns Twiddict, där du snabbt kan gå in, skriva av dig och posta ditt tweet, känna att du har gjort något riktigt, riktigt bra. Tjänsten pingar twitter och lägger ut dom retroaktivt.

YEEEEY!


Stört.


Nog för att jag bloggar en del nu, men inte i den bemärkelsen. Jag kommer aldrig få panik över en timmes, eller ens flera dygns stillestånd.

Fast det lär väl aldrig hända. Det är en smärre katastrof, har jag lärt mig.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards