Direktlänk till inlägg 29 juli 2012

laxfestival och middag

Av Malin - 29 juli 2012 01:38

Ja, vi tog och drog till solle för att kolla över arrangemanget och äta en god bit mat.
Ja... stället var väldigt folktomt, menyn förvirrande, maten torr och smaklös samt vädret blåsigt.
Så... vi tänkte åka hem men hamnade en snabbis på en hundutställning. Tokfina!
Sugen blev jag.. lite lätt!
Sen tog vi en tur runt solles camping. Otroligt fin och stor måste jag säga.. jag förstår varför de är så populära.

Efter denna rundtur blev det hemgång med efterföljande snickeri samt målning.
Och tvärbjudna på middag hos jens och maria. Mysigt! En bra lördag alltså :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards