Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

happy happy

Av Malin - 31 juli 2012 22:25

Äntligen är det go för badrummet! Och vi (knut naturligtvis :) har hittat en planlösning som är både praktisk och rymlig..och lite lyxig! :) så nu är det bara färgerna och inredningen kvar. (Bara...?)
Och väggen då, undrar ni kanske? Ja, den är färdigmålad. Bara fönsterbleck, hängränna, stuprör, knutar och ändträmålning kvar. Och det är ju ingenting :)

Och på torsdag drar jag till sollefteå för att göra min långhelg. Men det kommer bli rätt trevligt. Bra och trevlig radiolog och supertrevliga kollegor så det kan ju inte annat än bli bra :)
Och dessutom har jag en hel fredag med Maria i solle. Yey!
Dock tror jag att jag får skippa de planerade springturerna på löpbandet och istället gå raskt. Mina knän klarar inte av det, uppenbarligen. Idag gick det inte ens ta ett enda löpsteg. De går av, känns det som. Men bara på insidan.
FRUKTANSVÄRT störande när jag äntligen kommit igång och faktiskt börjat gilla det.

Så.. en liten update :) nu blir det skönhetssömn!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards