Direktlänk till inlägg 15 augusti 2012

Mitt i veckan

Av Malin - 15 augusti 2012 05:56

Tillbaka till morgonrutinen efter en ledig dag i övik med knut.
Gud vad härligt att vi har fått tågförbindelse dit! Det är lite stockholmskänsla..man kan bara slänga sig på ett tåg för en billig peng och vips så är du i storstan.
Tokbra tycker jag.
Ett minus är väl alla de ELVA tunnlarna de blåser igenom i 180 blås.
Mina öron är väl inte så begeistrade om vi säger så..
Husväggen är färdig iallafall! Yey för oss!
Sista biten på den tog tid..dels för vädret och dels för motivationen..Men nu är det enbart en vägg kvar.
Haha!
Och jag har fått bär! Helt otroligt! Eftersom jag planterade dom i år trodde jag aldrig att det skulle bli frukt för mödan så fort.
Lycklig blev jag iallafall :)

Nä..en liten tuppis blir det. Jag blir så tröttis när jag åker buss.. skönt :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards