Direktlänk till inlägg 12 september 2012

....och så målar vi igen!

Av Malin - 12 september 2012 21:46

 


Den suddiga bilden skyller jag på Knut som ska hålla på och kittlas så fort jag ska ta kort i hans närhet.

Nu ska detta FULA bruna bort!

Puts väck!

Tänkte att det kanske kunde vara smart att måla klart fönstret tills alla snickargubbar, elektriker och andra undergörare anländer och tar all plats :)


...och så kan jag inte låta bli!

Jag vill renovera badrummet, NU!


Det ska bli skönt när det är färdigt. Då är det bara hundkojan kvar som ska fixas. Och försöka få någon slags ordning i garaget, när det börjar bli lite mindre prylar där.


Sitter och kikar på Roomservice, för övrigt, och fantiserar om hur det skulle vara om den däör flotten de bygger hade legat i buan... när det stormar....

:D

Det hade väl varit ett äventyr utan dess like??


Oh well, Sängen känns ganska attraktiv just nu.. Imorgon blir det jour!


Tjing!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards