Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Malin - 14 oktober 2012 21:16

... med Icona Pop är väl jäkligt peppande??


" I dont care... I love it! I dont care!"


Jag har haft en otroligt lugn helg. Det har inte varit många knop. Jag tänkte jag skulle måla uppe i alkoven men till slut blev det lite bakning och lite dans istället.

Allt under tiden Knut var ute med sina kompisar och fiskade och bastade. Så ja, jag fick vara Designated Driver hela dagen men det gjorde inte speciellt mycket.

Och idag har det enbart spöregnat precis hela dagen lång.. Inte så upplyftande men samtidigt har det varit ganska mysigt att krypa ner under filten med Knut och bara funnits till ett tag.

Maria kom förbi en sväng med sina guldklimpar så då fick jag bjuda på mitt bak.

Tur!

Då ligger inte det kvar och narras i flera dagar ;)


Imorgon blir det en dag full med lärande till våra två studenter. De ska få vara med mig båda två, hela dagen lång!

Och sedan blir det middag med mina kollegor samt Hypnotisören på bio efter det.

Skoj!

Det är skönt med lite guldkant på vardagen.


Förhoppningsvis får vi ett samtal under veckan som ger oss klartecken för att börja riva till helgen.

Det vore skönt... att äntligen få sätta igång!

Speciellt efter att jag och Hasse fick plocka ner toadörren från gångjärnen efter att Pysen låst in sig...

Det är ju så spännande att använda nyckeln, även fast vi har sagt att man inte ska göra det...


Och nu har vi äntligen bestämt datum för julbak hos momma!

Mysigt!

Minst 7 sorter ska vi baka och så tänkte iallafall jag sova över där. Det är inte speciellt ofta jag åker till momma nuförtiden tyvärr..

Många gånger önskar jag att Kramfors hade legat mycket, mycket närmre ström...

Men nu har jag iallafall en helg att se fram emot :)

Och när jag nu dessutom inte ska fira Jul där så kommer det kännas mycket viktigt..


Oh well... nu ska här sussas :)


För övrigt.... SNÖ! Jag vill ha SNÖ!




 

Ovido - Quiz & Flashcards