Direktlänk till inlägg 12 december 2012

och snön den bara vräker ner..

Av Malin - 12 december 2012 22:25

..och det är ju bara härligt!
Nu när vi har snöslunga :)

Idag var vi produktiva. Vi lekte i snön med adventsgranen och jag fick äntligen fint i farstun med mina grankvistar. Love it!

Imorgon ska vi mysa på jobbet med jullunch. Glitter i håret: check! :)
Sedan kommer finaste Maria med barnen för att kika på badrummet och provsmaka kakorna :)
Och på fredag är jag ledig! Yeey! Då ska smink inhandlas och hår tonas.
Snyggt!

Nu ska äntligen mina ögon få vila, de fick nämligen knappt nån sömn inatt..nacken och huvudet är bra onödiga ibland. Men Elise gjorde handpåläggning så nu känns det som att jag kommer sova skönt :)

nightynighty!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards