Direktlänk till inlägg 21 januari 2013

Surprise!

Av Malin - 21 januari 2013 21:45

Jag jobbar kväll imorgon!


Hrm.. jag är inte toknöjd, men då är iallafall min jour för veckan gjord.

Men vi som kommit igång så bra med hundkojan igen! Jäklarns....


Enzo och kanske Tivo och Aikon, måste ju ha nånstans att tillbringa sin tid när de hälsar på... Hoppas bara att katterna håller sig på behörigt avstånd.... Det finns ju inget stängsel som håller vassa hundtänder borta från små kattkroppar..


Annars då? Jo, jag är lika kluven inför vagnsköpet fortfarande, men lutar mer och mer åt att köpa vagnen som vi tycker ser bra ut.

Det är ju som ett spel... alla kan ha fabrikationsfel, hur ska jag kunna veta sånt?

Man får köpa saker, prova dom och förhoppningsvis skicka tillbaka dom om det går..


Jag vet inte. Det visar sig.


Nä, lite skönhetssömn på detta.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards