Direktlänk till inlägg 19 mars 2013

Pappersexercis

Av Malin - 19 mars 2013 10:32

Det är nu det börjar.. Eftersom vi inte är gifta (än) så måste det skrivas hur mycket papper som helst. Så att vi verkligen är säkra på att Knut är den andra föräldern.

Och föräldrapenningen var inte så lätt heller. Jag får ta mig ett snack med Britta när jag kommer till jobbet idag.

Igår det exakt 3 månader kvar till beräknat datum.

Mysigt :)


Lillknotten har börjat få lite rutiner iallafall.. När jag satt mig på bussen sparkas det ordentligt (05.50), på morgonmötet sträcker vi lite på oss men somnar ganska fort igen (07.30), efter morgonfikat blir vi lite livliga igen (09.15). Sen blir det en lång stund att vila då jag är på språng ända till klockan 12. Men efter att jag ätit lunch är vi på G igen (13.30)

Sen är det hyfsat lugnt ända tills vi ska åka buss igen (16.05)

Efter det får vi lite middag och sen kan vi sträcka lite på oss igen och leva loppan, vi har ju ny energi! (18.30)

Fast Knut får aldrig känna nåt... Då är det stenlugnt, trots att det steppdansats innan.

Vid läggdags sparkas det igen, en bra stund faktiskt och sen är det lugnt hela natten. Om inte jag vänder mig väldigt ofta förstås. Då får jag två-tre sparkar för att påminna mig om att vi faktiskt ska ligga stilla när vi sover.....


Det ska bli spännande att se vilka sovrutiner det kommer bli i juni..


Hrm...jag har ingen arbetslust alls.


PS..jag önskar jag kunde spela piano (Land of the miracle - Edguy)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards