Direktlänk till inlägg 5 december 2013

myspystorsdag

Av Malin - 5 december 2013 23:29

Det har varit en aktiv dag idag..
Isa har fått spruta och faktiskt inte reagerat på den...än. Man vet aldrig..

Och jag har pysslat på hemma. Jag hittade ingen krans överhuvudtaget så jag gjorde en egen dörrdekoration..i all enkelhet.
Och gran doftar ju så gott så jag gjorde som jag gjort alla år innan. .lägger grankvistar i farstufönstren.. mysigt och väldoftande som sagt.

Och inne blev det ett rep som finish i trappen. Jag fick godkänt och jag är väldigt nöjd.
Nu ska jag bara försöka räkna ut hur mycket matta som går åt där....

Imorgon blir det efterlängtad träning och födelsedagsfika..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards