Direktlänk till inlägg 15 december 2013

det händer så lätt

Av Malin - 15 december 2013 12:37

Just nu sitter jag på akuten och väntar på att få gips.
Jag trodde faktiskt inte att det var trasigt. .det knastrade ju inget. ..och jag trodde definitivt att det skulle göra mer ont. Outhärdligt alltså. .
Ska väl iofs inte säga något än.. de ska ju bryta och bända snart... :/

så nu får knut stanna hemma med oss för jag kommer inte kunna ta hand om isa själv.
....för en fotled. Det är ju lite töntigt.

hoppas det är bra tills jag ska börja jobba iallafall. .

det positiva är väl att jag kommer kunna baka utan att stressa. ..för det är det enda jag kan göra.

Gips on!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards