Alla inlägg under december 2013

Av Malin - 3 december 2013 22:29

Jag längtar!
Äntligen har jag hittat både motivation, rätt gym och en träningskompis.
Finally!
Nu kan jag hitta en mer vältränad Malin igen..hon finns därinne...långt därinne nånstans.
Och cirkelträning var definitivt inte nåt fjant eller pensionärsgöra..det var Awesome!

Euforikänslor...all year long!

Av Malin - 1 december 2013 08:27

Vilken härlig natt!

Efter att ha somnat halv åtta vaknade hon bara två gånger fram tills klockan 2 då hon fick mat. efter det EN enda gång fram tills vi klev upp halv sju! Bara det...halv sju...!

Och nappen behövde jag inte ge henne heller. Det räckte med att jag strök henne över handen. Mys :)

Och jag var riktigt smart och gick och la mig nio, istället för elva tolv som det brukar bli.

Det kanske räckte med att byta ut gröten mot ersättning som sista mål...

Så nu är jag äntligen utvilad och livet känns mycket ljusare och trevligare när man har lite energi i kroppen.


Så nu sitter jag och väntar på första avsnittet av julkalendern.

Senare idag ska vi ut på skyltsöndag och mysa...och förhoppningsvis hitta en dörrkrans.


Ha en trevlig första advent :)


Ovido - Quiz & Flashcards