Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Malin - 7 februari 2013 20:48

Imorgon blir det beställning av resa till Wien!

(jag muttrar fortfarande över att vi måste lägga ut pengar privat...meeen men...)

Men det ska bli himla roligt att åka.. Explorer-Malin vettu :D

Jag ska ta hur mycket kort som helst och bara njuta av att känna mina rädslor för att åka utomlands försvinna under tiden vi har tokigt roligt och trevligt...

Vi ska fika massa och äta minst en RIKTIG schnitzel. Vi har nämligen fått ett tips om var vi ska gå, dock måste det bokas bords för det men....det är det nog värt :)


Väska ska lånas av min kära mor och skor ska införskaffas som både är fina, inte för varma och sköna att gå i.

Stödstrumpor! Jag tänker INTE få proppar under tiden vi ska flyga....


Jag gruvar lite inför flygresan men jag ska prova ett annat tips...nämligen ear-plugs.

Samma geleklumpar som jag skulle ha använt i duschen, för att inte få vatten i öronen, men där jag nu har fetvadd istället..


 


Vad tror ni?

Trycka in klumpen och verkligen forma den efter örat så det absolut inte kommer in luft.

Jag får försöka testa det på något vis... jag känner ju trots allt av tryckförändringarna i vissa uppförsbackar...typ Svinåsen... :)


I helgen! Då ni....ska jag göra semlemuffins :)

Tänk er en vanlig muffinssmet men med kardemumma i, gröp ur och fyll med massa gött gött och sen spritsa dit en blandning av grädde och vit choklad.

Kan inte bli bättre!


Bildbevis samt betyg kommer att dokumenteras :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards