Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Malin - 6 augusti 2011 19:44

Idag är vi ena riktiga soffpotatisar.

Det bara regnar och regnar vilket betyder att det inte går göra något ute. Skitstressande tycker jag.

Snart känns det som att jag letar upp något stort plastskydd av något slag och sätter upp bara för att bli klar nån attans gång!

På måndag såg det dock ut att iallafall hålla ihop så då ska det jävlar anamma målas och snickras!


För att fördriva tiden sitter jag och drömmer mig bort till nästa sommar. Till vår fina hund vi då ska köpa.

Naaaw..jag längtar!

Mycket som ska köpas och fixas innan dock.

Hundgården och hundkoja måste sättas upp och diverse atteraljer ska införskaffas.

Halsband, koppel, pälsvård, skålar, hundbur till bilen, ihopvikbar hundkoja för resorna till ström, pläd, klotång, fästingborttagare, klövjeväska...

Det finns massor att köpa till sina husdjur. Internet svämamr nästan över av, faktiskt, fåniga saker.

Jag såg nyss ett hundtäcke i jeans med huva och tillhörande pälskant.


Så...jag ska absolut inte förköpa mig på saker, dock kan det vara väldigt lätt hänt.

Men vissa saker är viktiga att ha hemma.


Och idag önskar jag att jag hade kunnat vara i Umeå, för ikväll är det födelsedagsfest hos Suzanne :)

Hoppas ni har jäkligt roligt!


Jag längtar tills trädäcket är klart!

För då.... är sommarens projekt över och vi har en riktigt snygg framsida :)



Nu ska jag mysa med Snutte i soffan :)


Ovido - Quiz & Flashcards