Direktlänk till inlägg 5 september 2012

Flashback

Av Malin - 5 september 2012 13:54

Förkylningen ville inte låta mig arbeta idag heller.

Som tur är har halsontan släppt iallafall, den är absolut värst.

Så imorgon blir det arbete, för då borde det ha släppt såpass att man kan funnka normalt.


Idag har jag kollat igenom alla böcker från utbildningen, för att se vilka Linn kan ha användning för :)

Vilket direkt gav mig enorma flashbacks :)

Den stora nervositeten och alla känslomässiga dalbanor man åkt under dessa 3 år.

Jag är faktiskt lycklig över att jag tog steget och gick den. Flyttade dit och dessutom hade väldigt roligt under tiden.

Vissa saker har jag nog gjort annorlunda om jag skulle gjort samma sak nu.. men det kan jag inte göra något åt nu, mer än att lära mig av mina misstag.

Sen var det en jättebonus att jag redan hade mina närmaste vänner där.. Vilka jag saknar varje dag.

Varför ska Umeå ligga så långt bort?


Det hade varit underbart om ni varit inom ett spontanbesöks-avstånd.. ett besök man kunnat göra en kväll.


Dessa två dagar har varit riktiga höstdagar. Med alla färger och den sköna kylan och faktiskt också en hel del solsken..


Nä, dags för lite vila och efter det...en härlig höstpromenad.


 

 
 
My

My

5 september 2012 14:11

Gud vilken söt bild ;)

http://www.brajulklappstips.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards