Direktlänk till inlägg 25 september 2012

Ur balans

Av Malin - 25 september 2012 12:16

Jaa, jag vet.. jag sköter mig inte med bloggeriet. Men jag hinner ju inte med!

Återigen har jag en miljon projekt på gång samtidigt så när jag väl har satt mig ner och försökt varvat ner efter ett färdigt, sätter huvudet igång och planerar nästa fem, samtidigt, vad annars?

Och mitt i allt detta lägger mitt inre av helt och hållet. Men det är bra  nu.


Och nu ska jag spätta iväg till jobbet så det blev inget idag heller :)


Ni kan ju lyssna på Stiftelsens Ur balans istället :)

Under tiden ni längtar efter mina otroligt tjorviga men underhållande (?) ord som komma skall :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards