Direktlänk till inlägg 17 juni 2013

väntan och väntan

Av Malin - 17 juni 2013 15:11

Lite långtråkigt har jag.
Kroppen säger ifrån och jag har ingen ork samtidigt som jag är rastlös.
Igår var jobbigaste dagen då mitt humör sjönk drastiskt och vägrade bli bättre.
Jag var så arg! Och nerstämd..det var knappt jag svarade på tilltal..

Idag lallar jag på runt gården..önskade att jag kunnat klippa gräset men jag vet att det kommer jag aldrig orka.
Har pö om pö försökt rensa lite i jordgubbslandet men även det är jobbigt.
Tvätta och hänga tvätten har gått finfint så nu är tvättkorgen tom... Skit.
Knut är hyperduktig och har snart målat klart väggen.. känns väldigt skönt.. ska bli skönt att slippa måla massa lock nästa sommar.

Jag satt igår och skrev ett långt inlägg med massa bilder men när jag skulle publicera det slängde bloggplatsen ut mig och inlägget var borta.
En rad svordomar kom ur min mun och jag stängde ner datorn en sväng.
Provade igen och tänkte spara när jag skrivit en stund..samma igen.
Då fick jag psykbryt och förbannade allt som gick att härröra med internet !
Så...idag bloggar jag från telefonen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards