Direktlänk till inlägg 1 augusti 2013

Home is where the heart is

Av Malin - 1 augusti 2013 09:38

Återigen har jag hamnat i en spiral av funderingar kring var vi ska bo..

Det enda jag vet är att jag inte vill spendera någon längre tid här i Frånö. Jag känner i varenda fiber av mig att jag vill ha..mer. Bo närmre centrum... i ett fräschare hus.

Och direkt när jag yttrat de orden eller ens tänkt tanken får jag dåligt samvete... "var glad att du har ett hus överhuvudtaget! ".

Och så försöker jag göra det bästa av det jag har.

Men det räcker bara så långt....


Sen, iochförsig, är inte jag en duktig inredare... bara att köpa gardiner är en utmaning..


Och ska vi flytta till ström är det inte bara boendet som ska beslutas... där blandas även mitt yrke in.

Det kommer bli väldigt annorlunda mot hur jag arbetar nu...inte nödvändigtvis till det sämre.

Det kan bli ensidigt men betyder det att det blir sämre?

Jag tror inte det.

Inte för mig iallafall.


Dock tror jag att jag kommer sakna mina kollegor...för i Ström blir jag ensam röntgensköterska..



Thjaa...jag blir tokig av alla dessa funderingar.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards