Alla inlägg den 10 november 2013

Av Malin - 10 november 2013 22:10

Vad synd.... Det gick inte lägga in videosnutten på Isa i hoppgungan. Skruttblogg.


Anyhow.. Knut har nu åkt på jobbet så nu väntar en natt med bara mig och snuttan.

Hoppas hon sover gott istället för att vara uppe och vara ledsen.

Ibland vill hon äta och ibland blir hon skitarg om jag ens försöker... Inte lätt för varken mamma eller dotter ibland.


Och jag inreder. I huvudet. I alla rum.

Inte lätt att vara Knut.. stackarn.

Jag vill lite för mycket..

Men jag målar lite här och där...och det stillar den värsta värken i kroppen iallafall. Jag får göra något med händerna och se resultat. Huset blir lite mer vårt, centimeter för centimeter.


Men isas lekhörna är iallafall påbörjad och riktigt fin. Fattas bara en hylla för hennes böcker.


Knuts första Farsdag idag... Vi firade den i all stillsamhet. Han fick en mysig morgonrock och en liten bakelse. Mysigt var det iallafall :)


I veckan är ingenting planerat.. Det känns både bra och dåligt.

En viss del av bestämda saker mår jag bra av. Inte mycket men några saker här och där. Jag är rädd att bli lite förslappad annars.

Och så vill jag ta med Isa på olika saker :)

Dock har jag inte varit på öppna förskolan nånting.. Av nån anledning känns det inte så lockande.

Det kanske ändras.


Nä, jag borde sova..jag ska ju med all säkerhet vara uppe med jämna mellanrum inatt.

Lillstumpan.


 



Ovido - Quiz & Flashcards