Alla inlägg den 16 november 2013

Av Malin - 16 november 2013 07:37

Isa är så morgonpigg...Det är inte jag.

Men idag var jag faktiskt det så det här är första morgonen på länge jag inte behöver lägga mig i soffan när hon kraschar.


Vi är själva idag. Knut drog iväg tidigt för en kurs för skoterhandledare...

Så...vi kanske drar en sväng till Härnösand och shoppar några saker till hallen...eller så åker vi bara och besöker faster en sväng.

Vi får se när loppan vaknar...vilket verkar vara nu...Armarna vevar :)


Nä, false alarm. Hon är lite krasslig stumpan...Täppt i näsan.


Det är dock rätt mysigt att vakna tidigt. Jag har aldrig varit en morgonpigg person vilket innebär att jag inte upplevt så många morgnar med positiva ögon...

Det är uppiggande att sitta och se dagen bli ljusare och ljusare..man hinner se morgonfrosten....och känna att dagen inte är för kort. Framförallt.


Och äntligen har Isa börjat äta gröt på kvällarna..Det innebär alltså mer sömn för mig.

Förut åt hon både 11-12 och 3-4 och nu är det bara vid 4 :)

Mycket skönt.


Oh well.. Nu ska jag mysa med min kopp te.




Ovido - Quiz & Flashcards