Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Malin - 15 mars 2014 21:29

Tjejkväll ja, det har väl iofsvarit en tjej-dag också. Härliga promenader, dock i tokblåst, men ändå härliga.


Och vi är nyligen hemkomna efter en tjejkväll.

Middag hos Carina blev det. Och vilken middag!

Båda jag och Isa fick smaka anka för första gången... hon kommer bli en riktig gourmet, vår lilla glad-skrutt!

Till det fick vi en härlig sallad och pepparsås...MUMS!

Efterrätten blev pricken över i:et.. en chokladbakelse som inte var för söt och smakade massor av choklad.

Gissa vem som också gillade den?

Choklad runt hela munnen och tokhopp i mammas knä. Och hök-ögon på skedarna !


Sen tänkte jag att det kanske var dags för en liten prinsessa att sova... hm..ja, drömma går ju. Det slutade med att hon dansade i mommas knä, hoppade och skrattade för fullt.. Min söta lilla gudagåva.

Hon trivdes nog rätt bra i Carinas hus. Jätteglad och nyfiken. Ögon som tefat.


Det har varit en jättehärlig helg så det här tror jag vi gör om någon gång. Nyttigt för alla parter!


Nu ska jag slänga mig ner i lite längtan efter Eila....


    



"Mamma tror att jag är mycket större än vad jag är...för stora skor, för stor jacka och för stor mössa...."

Men redo för tjejkväll var hon!



Ovido - Quiz & Flashcards