Alla inlägg den 21 maj 2014

Av Malin - 21 maj 2014 23:46

Jag ska jobba kväll imorgon så jag kände att nu jädrar i min låda så ska gården städas!
Efter att ha lagt isa drog jag och eila igång. Bort med alla småprylar, tomflaskor och pallar. Rensa i jordgubbslandet, blåbärsbusken, hallonbusken och svartvinbären. Lyfta bort de avsågade telestolparna och försöka få till en hundgård med lite chans till aktivitet.
Och så på slutet mätade jag altanen för räcket vi ska sätta upp i sommar.

Och så fortsatte jag inne. ... bort med småprylar, disk och annat rat. Igång med en tvättmaskin och vika den sista tvätten.

Men sen kunde jag slänga ner mig i soffan och äntligen beställa de 222 korten jag velat framkalla ett tag nu..
yeey :D

Och imorgon hoppas jag på en liten sovmorgon. ...

Ovido - Quiz & Flashcards