Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Malin - 9 maj 2011 21:59

Såååå underbart skönt.

Dock har jag en sprängande huvudvärk men jag skyller helt och hållet på vätskebrist och en hårt ansträngd hjärna.

Ja, så är det, för jag fick alldeles nyligen använda alla hjärnceller och hela mitt tålamod för att fixa till sidnummer och innehållsförteckning åt kära mor.

Det gjorde jag så gärna så :)

Allt för att mammas fina hår inte ska bli så grått i förtid ;)


Och vi har fått klartecken från Examinatorn!

Så officiellt VG på C-uppsats.

Ja, jag tjatar om det för det känns så overkligt! VG... det är SÅ härligt.


Så..då kan jag lägga in det här, som jag fick i posten idag :)


  


Snart, snart.....

 

Vad har jag gjort då nu när jag har varit fruktansvärt dålig på att blogga?

Thja, massor med teori och humörsvängningar på grund av teorin och så har jag varit på "arbetsläger".

:)

Jag hjälpte moster och anders poa på lite på gården. Vi gjöt en platta till källaringången, mura lite på den, krattade singel, ordnade rabatterna och så fixade jag till en gräsmattekant. Bara för att :)

Det kändes redigt bra att få göra allt detta!


 


 


 


 


Jag kan ju tala om att det är tamejtusan inte lätt att göra en gräskant snygg, speciellt om gräset vuxit ut i singlet. Då vibrerarna armarna vid varje spadtag.

Huuuua!


Så, varför humörsvängningar?

Jaa... simuleringsövningarna gick faktiskt ganska dåligt och jag tog det mindre bra.

As usual. Men jag vet, övningarna är till för att man ska lära sig.

Så jag vet, jag vet.

Jag trodde jag skulle ta det mycket värre, så jag är ganska nöjd ändå.


Och nu måste jag dejta kudden för imorgon är det Katastroftenta och tårtätning.

Yeyy!


 



Ovido - Quiz & Flashcards