Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Malin - 23 maj 2011 22:20

Herregud....nu är det snart allvar.


Nu ska man ta ansvar för allt man gör. Sen gör jag det större än vad det är, klart jag fixar det!

3 år måste ha lämnat några spår, eller hur? ;)


Och bilder på trädgården kommer :) Jag ska bara finna lite tid!


Det här fick ajg i posten idag. Tack bäste bror!!


 


Undrar om detta lilla askmoln kan tänkas försvinna snart?

Jag blir lite orolig över vår utlandsresa. Jag vill utomlands och MÅ GOTT.

Så...pyts! Puts väck! Off! Gå ta pärlanne! Stick!

(tror ni det har fattat?)

Ja, next case!


Nu är garaget MYCKET luftigare. Det är så skönt att slänga saker!

Och speciellt saker som inte är ens egna :P

Det där lät fel...men ni fattar vad jag menar. Ut med "husets" möbler och in med våra, snygga, möbler :D


Och kaklet blir så snyggt. Vita fogar...mhmm, fräscht och snyggt.


 



Nu måste lilla jaget sova en stund, Imorgon blir det ytterligare en punktion på CTn, spännande!


(hoppas Hörcentralen ringer snart....)


 

Ovido - Quiz & Flashcards