Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Malin - 18 oktober 2011 20:22

... får det väl ändå vara nog?

"Läs om mitt misslyckade självmordsförsök.. Ha det gött ;) "


Say what?!

Jag vet inte om drar fler läsare, låter helt.... knasigt. Som en blodig kniv inbäddad med glitter och hjärtan.

Nej...nejnejnej... Vart är vi på väg?



Jaja, det var enbart en parentes. Nägot skojigare kanske?


Jag fördriver tiden, knut har lämnat mig igen, för den där attans bilen.

Han är tålmodig min knut.

Jag blir direkt irriterad över dessa attans fel bilarna har men han håller ut och tänker positivt.

Jag kommer dit jag med, när jag har accepterat bilarna med alla dessa fel och skrupler.


Sitter och drömmer mig bort och önskar mig en kamera. En riktigt bra kamera. Kanske inte en systemkamera men en riktigt bra ändå så jag kan göra något mera med bilderna jag lyckas ta. Jag blir riktigt förvånad ibland, de blir riktigt häftiga!


Ni som är gamla i gamet kanske minns "brobilden", som jag skulle ha skickat in till tävlingen, jag grämer mig lite över det.. Men den ska jag göra en stor tavla av någon gång. Eller liknande. Något ska jag göra med den.

För övrigt har jag varit så himla duktig och lagt alla bilder på det externa minnet.

Darn.


Och sen alla bilder från buan. Där är det något magiskt. Det går bara ta vackra bilder där. Eller är det bara jag som tycker det?


           

Naturligtvis har vissa starka minnen och är favoriter för mig av den anledningen, det vet jag.

Men så tokiga är de väl inte?


Nä..jag ska leta fram externa minnet och göra en mapp med favoritbilder.

Kanske får ni se dom inom en överskådlig framtid :)






Ovido - Quiz & Flashcards